STAN – Ostrava

Starostové a nezávislí
2,5

Celkové výdaje. Zveřejňuje strana/hnutí celkovou sumu plánovanou k utracení v předvolební kampani ve volbách do místních zastupitelstev? Zveřejňuje detaily rozpočtu?

Na oficiálním webu hnutí deklaruje investici zhruba 200 000 Kč, přičemž celkový rozpočet kampaně se odhaduje na 270 000 Kč. Uvěřejňuje také přehledný plán struktury útrat. zdroj

1

Transparentní účet. Zřizuje strana/hnutí pro komunální kampaň speciální transparentní volební účet?

Hnutí má jeden TÚ pro volby do zastupitelstev, z nějž je často zcela patrné, jak strana identifikujete oblastní příslušnost nákladů, některé platby regionálně identifikovány nejsou. zdroj

2

Finanční management kampaně. Je zveřejněna informace, zda přispívá centrála strany místním sdružením na kampaň finančně? Kolik a podle jakých pravidel?

Řízení kampaně je decentralizované a jednotlivým kandidátkám je ponechána maximální míra autonomie ve strategickém řízení kampaně. Centrála hnutí přispívá kandidátkám v obcích a městech na jejich kampaně 12 500 000 Kč. Proměnné pro výpočet příspěvku krajským sdružením jsou velikosti obce a měst a počet kandidátních listin. Krajské sdružení pak finance přerozdělují dle vlastních klíčů. Centrála poskytla všem kandidátům hnutí STAN grafický manuál za 200 000 Kč a online podporu ve výši 200 000 Kč. zdroj

1

Struktura příjmů. Zveřejňuje strana/hnutí samostatně a přehledně aktualizované informace o všech svých dárcích a zdrojích příjmů?

Strana během kampaně nezveřejňuje zdroje financování.

5

Volební akce. Zveřejňuje strana/hnutí seznam všech veřejných akcí v rámci kampaně (setkání s voliči, debaty, kulturní akce, apod.)?

O předvolebních akcích dopředu hnutí neinformuje.

5

Volební tým. Zveřejnila strana/hnutí  složení svých volebních týmů a agentur, jež se na kampani podílí ve formě strategického plánování akcí, jejich organizace s uvedením rolí jednotlivých členů v kampani (včetně individuálních poradců)?

Hnutí uvádí jména členů volebního týmu kampaně. Na celorepublikové kampani se podílela agentura Beefbrothers při přípravě grafického manuálu a NETservis s.r.o. s tvorbou webu chcikandidovat.cz. V Ostravě se na kampani podílí také mediální agentura Konver, s.r.o. zdroj

1

Kontakt

Transparency International – Česká republika, o. p. s.
Sokolovská 260/143
180 00 Praha 8

Bankovní číslo transparentního dárcovského účtu TI: 2100385154/2010 (Fio banka, a.s.)

+420 224 240 895
volby@transparency.cz
www.transparency.cz

Partneři

 

 

Na našem webu používáme cookies. Cookies jsou soubory, které slouží k měření funkčnosti webu, přizpůsobování obsahu webu, napomáhají tomu, abyste na našem webu byli spokojeni. Využíváním webových stránek s tímto souhlasíte. Další informace >