Strana poskytuje průběžné informace o rozpočtu kampaně. Uvádí, že plánované výdaje na kampaň v Brně jsou 600 000 Kč.
Konkrétní rozpis výdajů je dostupný na wiki.pirati.cz. Strana sdělila TI ČR, že plánované výdaje pro brněnskou kampaň budou: – Venkovní reklama 33 %
– Online média 14 %
– Tištěná média 39 % (vlastní tištěné noviny)
– Kontaktní kampaň 14 % zdroj
Strana má zřízen celostátní volební transparentní účet, na kterém lze podle interního čísla dohledat množství informací, včetně jednotlivých dokladů (například faktury). zdroj
Strana zveřejňuje detailní pravidla distribuce financí na kampaně mezi centrálou a pobočkami. zdroj
Strana během kampaně zveřejňuje zdroje financování. zdroj
Na facebookových stránkách lze dohledat volební akce dopředu. Oficiální profil strany neobsahuje kalendář předvolebních akcí. zdroj
Subjekt během kampaně zveřejňuje informace o volebním týmu. zdroj
Transparency International – Česká republika, o. p. s.
Sokolovská 260/143
180 00 Praha 8
Bankovní číslo transparentního dárcovského účtu TI: 2100385154/2010 (Fio banka, a.s.)